subtitle.New.categories.game! .hack.mod.tool.Fight.List.2.-.Categories.Game.glitch.1.33.0.v.from.vpn.exe

glitch.1.33.0.v.from.vpn.exe.Fight.List.2.-.Categories.Game

 

 

https://firstgamehack.com/game-1308371227.html

 

 

U aplikaciji: 1200 novčića Stoga sam ovo preuzeo na dan zahvalnosti, igrao ga prilično često; Iskreno volim igru. Ali ... danas sam pokušao povezati svoj Facebook s njim, zar ne? Nakon što sam proveo 5-10 minuta, jer to ne bi uspjelo, igra je odglumila i izbacila me. Dakle, ponovo sam otvorio aplikaciju i opet me izbacilo! Pokušao sam otvoriti aplikaciju 20 puta, to jednostavno neće uspjeti. Otišao sam u App Store da napišem ovu recenziju, ali tada sam vidio da ste dodali vrlo nedavno ažuriranje, pa sam ga ažurirao, isključio telefon, ponovo ga uključio, aplikacija se opet srušila! Dakle, vratim se u App Store i čini se da ažuriranje također nije radilo, pa se vratim i ažuriram, pa to funkcionira. Vratim se u aplikaciju i igram kolo bez problema, ali onda, nakon što završim svoj dio, piše "nije se uspjelo sinkronizirati" što god to značilo. Pokušao sam nekoliko puta pritisnuti gumb za "sinkronizaciju" i to neće raditi; pa sam zatvorio aplikaciju, a zatim je ponovo otvorio, odigrao sam novi krug i opet se dogodilo ista tačna stvar, a sada sam ovdje Napomene o verziji: ● Dostupan je novi jezik: španjolski, talijanski, njemački, francuski Ocjena: 1484 Glasova 3,7 / 5 datum objave: 2017-11-10 Uređaj: iphone.

 

 

Prijestolja.

 

Allmänt | |
Upp